Podmínky ochrany osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů
Provozovatel e-shopu www.zebrik.cz jakožto správce Osobních údajů tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování Osobních údajů, včetně rozsahu práv Účastníka (jak je tento definován v dokumentu níže) souvisejících se zpracováním jeho Osobních údajů.
V rámci tohoto dokumentu si Vás dovolujeme seznámit s veškerými důležitými informacemi, které se týkají zpracování osobních údajů při provozu internetového obchodu www.zebrik.cz.
Provozovatelem internetového obchodu www.zebrik.cz a zároveň správcem a zpracovatelem osobních údajů je společnost HROMEK s. r.o., IČO: 29238617, se sídlem Brněnské náměstí 4283/4, 695 01 Hodonín (dále jen „HROMEK“).
- Na koho se můžete obrátit v záležitostech souvisejících se zpracováním osobních údajů?
Na prvním místě se můžete vždy obrátit přímo na společnost HROMEK, která je správcem osobních údajů, které zpracovává v souvislosti se svým podnikáním, zejména tedy s provozem internetového obchodu www.zebrik.cz.
Doručovací adresa: HROMEK s. r.o., IČO: 29238617, se sídlem Brněnské náměstí 4283/4, 695 01 Hodonín E-mail: info@zebrik.cz
Veškeré kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách www.zebrik.cz.
- Má společnost HROMEK pověřence pro ochranu osobních údajů?
NE, společnost HROMEK nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů, neboť nezpracovává systematický rozsáhle údaje o fyzických osobách.
- Za jakým účelem zpracováváme osobní údaje?
3.1 Osobní údaje zpracováváme za tím účelem, abychom Vám mohli poskytnout naše služby.
Abychom s Vámi mohli uzavřít kupní smlouvu, tj. abyste mohli nakoupit na našem e-shopu www.zebrik.cz, potřebujeme bezpodmínečně znát Vaše identifikační a kontaktní údaje. Pro tento účel nepotřebujeme Váš souhlas se zpracováním těchto osobních údajů; zákonným důvodem je v tomto případě plnění smlouvy (a případně přijetí opatření před uzavřením smlouvy).
Vaše osobní údaje zpracováváme i pro potřeby dalšího plnění vyplývajícího z námi poskytnutých služeb. Zejména se jedná o případy, kdy dochází k vrácení či reklamaci zboží.
3.2 Osobní údaje zpracováváme též za účelem marketingu:
Pokud si přejete dostávat obchodní sdělení (dále také „newslettery), budeme Vaše osobní údaje zpracovávat pro účely zasílání newsletterů. Newslettery budou chodit na emailovou adresu nebo telefonní číslo, které zadáte; a to buď v rámci objednávkového procesu nebo v přihlášení k odebírání newsletterů. Váš souhlas se zasíláním newsletterů je platný 3 roky. Před uplynutím této doby Vám zašleme emailovou zprávu, ve které se Vás zeptáme, jestli chcete pokračovat v odebírání newsletterů. Pokud nám znovu udělíte souhlas, budeme Vám i nadále zasílat newslettery.
Na základě Vašeho souhlasu Vám budeme zasílat newslettery i tehdy, když se zúčastníte marketingové akce a při ní udělíte souhlas se zasíláním obchodních sdělení. Za účelem splnění marketingových akcí, vyhodnocení, ukončení, doručení případné výhry nepotřebujeme Váš souhlas, protože bez zpracování osobních údajů není možné akci naplnit. Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu dané marketingové akce.
Pokud jste si založili zákaznický účet, došlo mezi námi a Vámi k uzavření smlouvy o poskytování služeb, kdy v rámci svého účtu budete mít k dispozici vyplněné údaje, které jsou nutné pro uzavření kupní smlouvy a doručení zboží.
3.3 Zajímá nás zkušenost s Vašim nákupem, názor na náš internetový obchod, na výrobky a služby, které poskytujeme:
Naší právní povinností je řádně splnit smlouvu, kterou jste s námi uzavřeli a dodržovat ustanovení právních předpisů. Za účelem naší zpětné kontroly, že závazek ze smlouvy byl z naší strany řádně splněný, budeme Vaše osobní údaje zpracovávat za účelem zaslání dotazníku ohledně Vašeho uskutečněného nákupu. Zaslání dotazníku je nevyhnutelné pro splnění právních povinností, které se na nás vztahují z právních předpisů a pro plnění smlouvy, jejíž jste smluvní stranou. Umožňuje nám získat informace k tomu, jestli s Vámi uzavřená smlouva byla řádně a včas splněná, byli Vám poskytnuty všechny potřebné nebo zákonem požadované informace a umožníme Vám tak případný problém s námi řešit. Nejedná se o veřejnou recenzi na výrobky a služby. K tomuto zpracování nepotřebujeme Váš souhlas.
K hodnocení výrobků a služeb používáme e-mailové dotazníky sloužící k recenzi. Ke zpracování za tímto účelem dochází pouze po udělení Vašeho souhlasu.
S provozovateli služeb Zboží.cz a heureka.cz jsme se dohodli, aby pro nás zajistili nezávislé vyhodnocení Vaší zkušenosti k uskutečněné objednávce na www.zebrik.cz a hodnocení zboží. K předání osobních údajů však dojde pouze v případě, že k předání udělíte Váš souhlas. V takovém případě odešleme informace o Vámi zakoupeném zboží spolu s Vaší emailovou adresou službě heureka.cz a Zboží.cz, jejímiž provozovateli jsou:
a) v případě služby heureka.cz společnost Heureka Group a.s., IČO: 07822774.
b) v případě služby Zboží.cz společnost Seznam.cz, a.s., IČO: 26168685.
V případě udělení souhlasu Vám bude zaslán dotazník ohledně Vaší spokojenosti s uskutečněným nákupem v e-shopu www.zebrik.cz.
3.4. Za účelem zkvalitňování našich služeb či pro případ budoucího sporu nahráváme telefonické hovory v rámci našeho zákaznického centra. Tyto nahrávky jsou uchovávány po dobu šesti měsíců a poté jsou likvidovány.
V případě, že je hovor spojen s kupní smlouvou, resp. se jedná o hovor se zákazníkem, který s námi uzavřel kupní smlouvou, nebo během telefonního hovoru došlo k řešení jakéhokoliv sporu mezi volajícím a námi, jsme oprávněni pro případ budoucího sporu uchovat záznam telefonního hovoru po dobu, která je vzhledem k situaci odůvodnitelná. Náš internetový obchod umožňuje učinit zpětnou vazbu prostřednictvím uživatelských recenzí. Pokud se s námi podělíte o zkušenost s užíváním výrobku, který u nás zakoupíte a Vaše zkušenost bude negativní, je naším oprávněným zájmem Vás kontaktovat a pomoci Vám se snazším užíváním výrobku, případně Vám poradíme, jak výrobek správně používat či odstranit jiné uživatelské potíže.
3.5 Jsme oprávněni zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem ochrany našich práv a oprávněných zájmů, typicky v případě jakéhokoli sporu. V tomto případě tedy nepotřebujeme ke zpracování osobních údajů Váš souhlas.
3.6 Zpracování osobních údajů nám v určitých případech ukládá přímo zákon. To se děje například v případě uchovávání daňových doklad nebo vyřízení dostoupení od kupní smlouvy. Ze zákona jsme také povinni vyřizovat reklamace, a z toho důvodu zpracováváme Vaše osobní údaje v nezbytném rozsahu a za tím účelem předáváme Vaše osobní údaje příslušnému servisu nebo našim dodavatelům.
3.9 Zpracováváme taktéž tzv. Cookies, což jsou krátké textové soubory generované webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. K tomuto je vyžadován Váš souhlas.
- Jaké osobní údaje společnost HROMEK zpracovává?
Zpracováváme pouze nezbytně nutné základní údaje, a to identifikační údaje (jméno a příjmení, IP adresu, adresu bydliště nebo sídla, případně též doručovací adresu, IČO, DIČ) a kontaktní údaje, tj. Váš e-mail a Vaše telefonní číslo. Zpracováváme taktéž identifikační soubory (např. cookies).
Dále zpracováváme údaje o Vámi provedeném nákupu či o poskytnutých službách, včetně případné komunikace, zejména týká-li se reklamace, vrácení zboží či uplatňování Vašich práv.
Veškeré osobní údaje získáváme přímo od Vás.
- Jaká máme oprávnění k tomu, abychom zpracovávali Vaše osobní údaje?
5.1 Ve valné většině případů je zpracování osobních údajů nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. V tomto případě nepotřebujeme ke zpracování Váš souhlas.
5.2 V některých případech provádíme zpracování osobních údajů z titulu našeho oprávněného zájmu. Jedná se například o případy, kdy společnost HROMEK uplatňuje své nároky nebo chrání svá práva a své oprávněné zájmy.
5.3 Dalším zákonným důvodem zpracování osobních údajů je zákonná povinnost, která je nám uložena obecně závaznými právními předpisy.
5.4. V některých případech je zpracování osobních údajů založeno na Vašem souhlasu, např. rozesílka obchodních sdělení, cookies, apod.
- Komu osobní údaje předáváme?
Společnost HROMEK pečlivě zvažuje a posuzuje, zda je předání osobní údajů jinému příjemci nutné, a zejména zda případný příjemce je schopen zajistit adekvátní ochranu předávaných osobních údajů. K předávání osobních údajů dochází výlučně na základě písemně uzavřené smlouvy o zpracování osobních údajů.
Společnost HROMEK předává osobní údaje:
6.1. subjektům, které poskytujíc administrativní a účetní služby, jako služby daňového poradenství;
6.2 pro hodnocení nákupu v případě udělení souhlasu společnosti Heureka Group a.s., (IČ:07822774), Seznam.cz, a.s., IČ: 26168685
6.3 poskytovatelům služeb rozesílky obchodních sdělení;
6.4 poskytovatelům platebních služeb a zpracovatelům plateb za účelem zabezpečení převodu finančních prostředků;
6.5 poskytovatelům administrativních, servisních, poštovních a přepravních služeb;
6.6 některé osobní údaje mohou být na vyžádání předávány příslušným orgánům veřejné moci.
Osoby, kterým jsou údaje předávány, nejsou oprávněny tyto údaje zpracovávat za jakýmkoli jiným účelem a ani je předávat jakékoli další osobě bez souhlasu nebo pokynu společnosti HROMEK, ledaže k tomu mají zákonný důvod.
- Předáváme Vaše údaje do jiné země mimo Evropskou unii?
Ne.
- Přihlašování pomocí účtů na sociálních sítích
Pro přihlášení do zákaznického účtu internetového obchodu www.zebrik.cz můžete využít možnosti přihlášení prostřednictvím svých existujících účtů u služeb poskytovaných od třetích stran, např. Facebook, Google nebo Apple (dále jen „poskytovatel služeb sociálních sítí“). Pokud jste dosud neměl zaregistrovaný účet, po přihlášení Vám jej automaticky vytvoříme. Způsob registrace nebo přihlášení závisí na Vás.
Vaše přihlášení je ověřeno stránkou provozující služby sociálních sítí. Poskytovatelé služeb sociálních sítí nám poskytují pouze údaje dostatečné pro Vaši identifikaci a pro bezpečné vytvoření účtu na našich webových stránkách. Údaje pocházejí z Vašeho veřejného profilu a zahrnují především Vaše jméno, příjmení a e-mailovou adresu.
Pokud využijete možnosti přihlášení přes účet služby třetí strany, vytvoříme Vám automaticky identifikátory k Vašemu účtu a ke každé ze služeb sociálních sítí, které využijete k přihlášení. Tyto identifikátory slouží k technickému spárování Vašeho účtu u nás a Vašeho přihlášení přes službu třetí strany.
Nedisponujeme žádnými právy, která by se vztahovala na Váš účet na sociálních sítích, zejména co se týče zveřejňování jakéhokoli obsahu. Vaše osobní údaje, které zpracováváme, nebudeme zasílat poskytovateli služeb, u kterého máte založen účet použitý k registraci. Další informace o údajích používaných na sociálních sítích naleznete v zásadách ochrany osobních údajů konkrétního poskytovatele služeb sociálních sítí.
Stránka sociálních sítí, kterou jste použili k registraci na naší webové stránce, nás neinformuje o smazání Vašeho účtu na příslušné stránce sociálních sítí a o Vašem rozhodnutí nepřihlašovat se prostřednictvím tohoto účtu, Vaše údaje používané pro přihlášení zůstanou tedy v naší databázi.
- Automatizované rozhodování
Ohledně Vašich osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. - Zajímá Vás, jaké osobní údaje zpracováváme o Vaší osobě?
V takovém případě se na nás můžete kdykoli obrátit s žádostí o sdělení podrobností o zpracování osobních údajů a my Vám bezplatně poskytneme podrobné informace, případně Vám poskytneme kopii zpracovávaných údajů. Informace Vám sdělíme nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení žádosti.
Jedná se o Vaše právo na přístup k osobním údajům.
Musíme Vás však upozornit, že v případě opakovaných anebo nedůvodných žádostí jsme oprávněni požadovat za poskytnutí informací úhradu nákladů s tím spojených nebo poskytnutí informace odepřít.
V případě zájmu o zjištění výše uvedených skutečností se obraťte na tuto e-mailovou adresu: info@zebrik.cz
- V jakých dalších záležitostech se na nás můžete obrátit?
11.1 Máte právo na opravu osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost HROMEK s žádostí o opravu, jestliže údaje, které o Vás společnost HROMEK vede, jsou nepřesné, neúplné či neaktuální.
11.2 Máte právo na výmaz osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost HROMEK s žádostí, aby Vaše osobní údaje zpracovávané společností HROMEK byly vymazány. Aby mohly údaje být vymazány, musí se jednat o jeden z těchto případů: (i) údaje nejsou potřebné pro účel, pro který byly zpracovávány, (ii) pokud jste odvolal/a souhlas se
zpracováním údajů, (iii) údaje byly zpracovány protiprávně, (iv) údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti, nebo (v) údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
11.3 Máte právo na omezení zpracování osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost HROMEK, aby omezila zpracování Vašich osobních údajů. Aby mohlo zpracování údajů být omezeno, musí se jednat o jeden z těchto případů: (i) popíráte přesnost vašich osobních údajů, nebo (ii) zpracování údajů je protiprávní, ale odmítáte výmaz takových osobních údaj, nebo (iii) budete požadovat zpracování osobních údajů pro potřeby uplatnění Vašich nároků, přestože již byl splněn účel, pro který společnost HROMEK údaje zpracovávala, nebo (iv) jste vznesl/a námitku proti zpracování a zatím nebylo ověřeno, zda oprávněný zájem společnosti HROMEK převažuje nad Vašimi oprávněnými zájmy.
11.4 Máte právo na přenos osobních údajů, tj. můžete se obrátit na společnost HROMEK, aby Vám Vaše osobní údaje byly poskytnuty ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo aby tyto údaje byly rovnou přeneseny k jinému správci. K přenosu údaje může dojít jedině v případě, že zpracování je založeno na uzavřené smlouvě nebo na Vašem souhlasu a zároveň se jedná o automatizované zpracování.
11.5 Souhlas, který jste udělil/a se zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat.
11.6 Pokud uplatníte některé z práv týkající se osobních údajů, má společnost HROMEK právo žádat prokázání Vaší totožnosti. Žádost o přístup k osobním údajům tak musí být zaslána z e-mailové adresy žadatele. Bude-li žádost podána jinou formou, či z jiné e-mailové adresy, má společnost HROMEK právo požadovat dodatečné ověření formou odpovědi na ověřovací e-mail. V případě, kdy žadatel neprokáže svou totožnost do 14 dnů od zaslání ověřovacího e-mailu, nebude jeho žádost na uplatnění práv přijata. Společnost HROMEK si v odůvodněných případech vyhrazuje právo požádat o přesnější ověření totožnosti subjektu údajů, a to např. prostřednictvím úředně ověřeného podpisu či prostřednictvím datové schránky (taková situace může nastat v případě, kdy má společnost HROMEK odůvodněně za to, že o přístup k osobním údajů žádá nikoli subjekt údajů a mohlo by se tak jednat o únik osobních údajů).
- Kdy je možné vznést námitku proti zpracování osobních údajů?
Právo vznést námitku máte zejména v těchto případech.
- a) Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které společnost HROMEK provádí na základě svého oprávněného zájmu. V takovém případě Vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány, ledaže Vám společnost HROMEK prokáže, že její oprávněný zájem má přednost před Vašimi zájmy.
- b) Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, a to v případě, že vaše osobní údaje zpracováváme pro účely přímého marketingu. V takovém případě již Vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány.
- Jak dlouho budeme zpracovávat Vaše osobní údaje?
Doba zpracování osobních údajů je uvedena u konkrétních účelů zpracování v tomto dokumentu.
Doba, po kterou budeme zpracovávat Vaše osobní údaje je daná našimi povinnostmi vyplývajícími ze smlouvy, kterou jsme s Vámi uzavřeli a dalšími povinnostmi, které nám ukládá zákon, např. povinnost archivace zákonem stanovených dokumentů.
V některých případech je doba zpracování osobních údajů závislá na trvání Vašeho souhlasu se zpracováním.
V každém případě údaje, které nejsou třeba ke splnění daného účelu nebo k jejichž zpracování nemáme zákonný podklad, likvidujeme.
- Jak můžete postupovat v případě, že se domníváte, že společnost HROMEK při zpracování Vašich osobních údajů postupuje nezákonně?
Máte právo obrátit se se stížností na dozorový orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
V Hodoníně, dne 23.6.2025